dimecres, 28 de setembre del 2005

Tornem a la càrrega

Molt bon dia a tothom,
suposu que a aquestes hores els meus 'nens' estaràn al col·legi enganyant-se a ells mateixos pensant que algun dia arribarán a ser algu, docns no! "LA PUTA!"

Ells no s'en adonen que el que estàn fent es perdre el temps ja que, quan estudien, no entrenen i com és evident, aquí qui paga sóc jo i no pas els professors amb els seus doctorats i papers burocràtics que han aconseguit després d'anys i anys amargant-se la vida! collons!! "MIERDA!"

Aquí el que dona diners és el futbol sala (i si no, que preguntin a "Sr. Yoco", el gran mestre) i no l'universitat. Si es que així va el món....."VAYA PASADA!"

És normal que m'enfadi, s'acosta la lliga (recordo que aquest dissabte 1 d'octubre comença 'la lliga de les estrelles') i encara l'equip no ha pogut fer un sol entrenament amb tota la plantilla i això a mi en reventa el collons!
Altra cosa que em reventa és que, dilluns al mig dia truqui l'empressa encarregada de la confecció de les noves equipacions de l'equip i que digui que les equipacions no estaràn enllestides al 100% per a l'inici de la temporada, que com a molt tart estaràn llestes a principis de la setmana que vé (per als que encara no hagin vist les equipacions, enrecorde-vos del problema que vam tenir am FORDWARD, la marca que ens equiparà al final serà DALPONTE, sponsor oficila de la seleçao nacional de futebol sala do brasil). Ara que he de fer jo? (sé el que penseu***, però no crec que sigui ho més correcte) doncs segurament el que es farà serà jugar el primer partit de lliga amb la 2ª equipació del club, encara que ho deixaré en mans dels nostres socis:

Si voleu que el nostre equip vesteix-hi la 2ª equipació, el primer partit de lliga envieu LA 2 MOLA MÁS al meu num. de móvil;

Si pel contrari, voleu que es jugui amb els 'petos' de que dispossa la federació pinedenca de futbol sala envieu CARROZAS al meu num. de móvil;

EL resultat final es farà públic a la web de moda.

Inga nois! A CASCARLA!!!!

"Er Presi"